نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4568
-
الف
+

فلم های سینمایی «پدران» ، «تعارض» و «عروسی مردم» به نمایش در می آیند

بر اساس مصوبه شورای صدور جواز نمایش فلم های سینمایی ایران، سه فلم سینمایی جدید در سینماها به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش آی‌فیلم2 ، فلم سینمایی «پدران» به تهیه کنندگی «شهرام مسلخی» و کارگردانی «سالم صلواتی» به زودی در سینماها به نمایش در خواهد آمد.

بر اساس آجندای جلسه شورای صدور جواز نمایش فلم های سینمایی ایران، آثاری چون «پدران»، «تعارض» و «عروسی مردم» بررسی شد و این سه اثر توانستند جواز نمایش دریافت کنند.

بر این اساس فلم سینمایی «عروسی مردم»، دومین فلم مجید توکلی که به قلم جمیله دارالشفایی و تهیه کنندگی علی اوجی و نقش آفرینی بازیگرانی همچون احترام برومند، زهرا داوودنژاد، خسرو بامداد، نازنین بیاتی، شکیب شجره، افسانه تهرانچی، سجاد تابش، محمد امامی، سارا محمدی و ایمان صدیق جواز نمایش در سینماها را دریافت کرد.

پیش از این، نام این فلم «روزی دو میلیون» بود که به دلایلی به «عروسی مردم» تغییر یافت.

فلم سینمایی «پدران» هم که محصول سال ۱۳۹۸ می باشد و اکنون جواز نمایش دریافت نموده است، در بخش نگاه نو سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

این فلم، روایتی از درگیری‌های نسل جدید و موضوع انتقام و بخشش را مطرح می‌سازد؛ این فلم در شهرهای همدان و تهران ساخته شده است.

بازیگران این فلم را علیرضا ثانی‌فر، هدایت هاشمی، گلاره عباسی، مهشید ناصری، کیوان پرمر، مهدخت مولایی، نوید لایقی، سارینا ترقی، یوسف یزدانی، مرتضی خانجانی، شیدا مؤدب، سعید پورشعبانی، سعید باغبان، طالب عبداللهی، صالحه اسدی و نفس اسدی تشکیل می‌دهند.

فلم سینمایی «تعارض» نیز که با نام پیشین «ریست» در بخش نگاه نو سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت فلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده محصول سال ۱۳۹۸ است.

رضا بهبودی، سودابه بیضایی، محمد صدیقی‌مهر و رقیه افشین‌پور بازیگران این فلم هستند.

این در حالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت کنترول آن ، به صورت مقطعی سینماها در ایران تعطیل می شوند و از این رهگذر خسارات فروانی به سینماگران در ایران و دیگر کشورها وارد شده است. 

در این راستا دبیر شورای صنفی نمایش فلم های سینمایی ایران در مصاحبه ای گفت: بدون شک نحوه فعلی تعطیلی سینما‌های کشور به آثار صدمه می‌زند و باعث می‌شود که این آثار در بخش اکران ضربه بخورند.  

شایسته درباره روند اکران فلم‌هایی که به دلیل تعطیلی کرونایی متوقف شده‌اند، خاطرنشان کرد: ما تا جایی که امکان دارد به تمامی فلم‌ها کمک می‌کنیم تا کمترین ضرر را کرده و در حقشان اجحافی نشود، به همین دلیل تمامی فلم‌های روی پرده که در حال حاضر اکرانشان متوقف شده تا پایان سال بدون وقفه اکران می‌شوند و هیچ فلمی بعد از پایان زمان مرسوم از پرده پایین کشیده نمی‌شود.  

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر